Wellicht is het al eens eerder voorbij gekomen, maar via google en de zoekfunctie op dit forum kom ik geen steek verder...
Omschrijving probleem:
Als ik in Outlook 2010 heel snel een mail van Kees van ± 3-5 weken geleden wil hebben, deed ik tot voor kort mijn gehele inbox (ik sorteer niets in aparte mappen, alles op 1 hoop en werk heel veel met de zoekfunctie) sorteren op afzender, en vervolgens typte ik de "K" en voila, alle ingekomen emails van alle afzenders waarvan de naam met de "K" begint. Op de een of andere manier werkt dit sinds kort niet meer, althans niet in mijn gewone inbox. Ik heb daarnaast nog een archiefmap 2010, en een archiefmap 2011. In de 2010 map heb ik hetzelfde probleem als in mijn inbox, echter in de archiefmap 2011 kan ik nog wel op de hierboven omschreven zoeken. edit: In mijn map Verzonden Items kan ik ook nog op die manier zoeken/sorteren.
Toen dit probleem zich voor het eerst voordeed, moest ik nog een paar weken met m'n oude PC werken (daarop stond Outlook 2007), dus ik dacht dat het zich vanzelf zou oplossen als ik met de nieuwe PC ging werken. Dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ra ra wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Alvast heel erg bedankt!
Mvg
Chris