Geplaatst: 03 Feb 2010 15:27 Onderwerp:
filmpjes in presentatie Onderwerpsbeschrijving: filmpje wordt in te groot beeld gezet
ik heb een powerpoint presentatie om teksten van liedjes (die gezongen worden) tijdens een concert op de achtergrond te laten zien...
bij een aantal liedjes gebruiken we filmpjes... deze filmpjes draaien we nu in powerdvd met een link naar powerpoint... dat levert soms wat problemen op aangezien presentatie niet altijd op dezelfde pc wordt gedraaid...
nu heb ik de mogelijkheid gevonden om filmpjes in powerpoint te draaien en over meerdere slides...
mijn probleem is echter dat ik bovenaan de slide de songtekst heb staan en daaronder het filmpje...
als ik echter presentatie ga draaien, is het filmpje op volledig scherm of soms over de songtekst...
voorgrond achtergrond etc helpt niet
filmpje moet eigenlijk 2/3 van de slide bedekken behalve bovenste 1/3
Kan je niet gewoon de grootte aanpassen zoals je bij een plaatje zou doen? Anders de presentatie als voorbeeld zetten, dan zien mensen wat je bedoelt...
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag géén attachments plaatsen in dit forum Je mag géén attachments downloaden in dit forum